Sa nu credeti ca exagerez!

Eu sunt Adina. Mama, sotie, femeie, fiica, angajata, platitoare de taxe, etc, etc. Dincolo de toate, un om cu sperantele si micile bucurii, motor pentru pasul urmator, pentru ziua ce urmeaza, sursa de energie pentru a ma da jos din pat dimineata si a intra in rutina zilnica de responsabilitati si obligatii asumate. Dar recompensa cea mai mare pentru mine pentru efortul din bucatarie, este sa primesc din partea pretentioasei mele fiice calificativul  ”E GE-NI-A-LA!”. Chiar daca ceea ce i-am pregatit de data aceasta a fost o chestie banala, incropita din cateva ingrediente banale si ele, dar combinate, pregatite intr-un mod diferit, cu un gust nou dat de un condiment pe care tocmai l-am descoperit. Sau, dimpotriva, e o reteta noua pe care tocmai am gasit-o pe vreun site si am adaptat-o dupa inspiratia mea sau una veche, pe care am redescoperit-o intr-unul din caietele mamei mele si am “modernizat-o”. In schimb, momentul de dezamagire e generat de “hm, e buna, dar sa nu mai faci” 😦

Imi este alaturi prietena mea, Cata, un spirit liber si critic, care, desi fizic este peste mari si tari, e o prezenta zilnica in viata mea gratie binefacerii numite Internet. Conversatiile noastre zilnice, fie si de doar 3 vorbe si 2 minute, sunt un moment de bucurie pentru amandoua. Pe langa pasiunile ei artistice – Cata este un artist plastic foarte talentat – incape cumva si gastronomia pretentioasa, iar Cata ma provoaca mereu cu bunatatile pregatite de ea. Dintre cele pe care le-am primit de la ea, majoritatea au primit viza „Geniala!”, astfel incat trebuie pastrate si impartasite cu voi.

Majoritatea retetelor de pe acest blog necesita un timp scurt spre mediu de pregatire. Toate pretind ingrediente de calitate si ceva rigoare in pregatire, chiar daca gradul de dificultate este mediu spre redus pentru celel mai multe dintre ele.

Imi doresc sa pastrez aici retetele care au trecut cu bine de exigenta capricioasei mele fiice, retete “aprobate”, pe care le-am inclus in “portofoliul” meu si pe care, ca si mine, sper ca si voi le veti face iar si iar. Retete care pot fi geniale, sau doar banale, dar care, cu siguranta, sunt delicioase.

Ti-a placut?

